Afbeelding Klachten

Klachten

Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat. Laat het ons in dat geval gerust weten — dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Je kunt je klacht melden bij:

  • je vaste contactpersoon bij NCIP, of
  • onze klachtencoördinator Diane Wielenga.

We behandelen je klacht vertrouwelijk.

  • Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestiging van je melding.
  • Binnen 14 werkdagen streven we ernaar je klacht volledig af te handelen.

Lukt dat niet, dan laten we je op tijd weten waarom dat zo is en wanneer je wel een reactie kunt verwachten.

Onafhankelijke geschillencommissie

Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie, bestaande uit: Martin Vente.

Zo stuur je je klacht:
Per e-mail naar: martin@vente.nl

De commissie bekijkt samen met jou en ons hoe een goede oplossing gevonden kan worden. De uitspraak van de commissie is bindend en wordt vertrouwelijk behandeld.

Bewaartermijn

Klachten die bij NCIP of de geschillencommissie binnenkomen, bewaren wij maximaal twee jaar, zoals wettelijk is geregeld.